مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

هدیه های آسمانی

اينم اولين لاك زندگيت

1391/3/1 16:22
نویسنده : مامان مريم
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسلم ......

واي يعني مامانت از بچگي عاشق لاك بود اونم لاك قرمز ......

اگه بدوني چقدر دوست داشتم .....

تا حالا هم ماماني نذاشته بود روي ناخن هاي خوشگلت لاك بزنم .......

ولي امروز در يك حركت سريع لاك زدم و كلي كيفور شدم ...... اينقدر دستات خوشگلتر شده كه نگو

قربون اون انگشتاي خوشگلت برم من ......

 

 

اينم دو بعد ديگه هههههههه

 

 

 

 

 

گفتم كه ديگه بزرگ شدي حتي مي توني لاك هم بزني قربونت برم من ....... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اسما
5 خرداد 91 18:00
سلاممممممم مریم جون .. ماشالله خدا حفظ کنه مهتاب نازت رو .. لاکشو .. از طرف من کلـــــــــی ببوسش
اسما
5 خرداد 91 18:01
برای مهتا خانوم نانازی :