مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

عيد غدير و سيده خانوم كوچولوي من

1391/8/15 7:49
نویسنده : مامان مريم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزيز كه خواننده وبلاگ من هستين

و سلام به مهتاي خوشگل مامان

سيده خانوم كوچولوي من

مهتا امسال با دست خودش عيدي داد و پول ها رو امضا كرد

يعني دونه دونه مي ذاشتم جلوش و اونم يه امضاي مديريتي مي نداخت پاش

مامان فداي اون امضا كردنت بشه عسل

اين روزا ياد گرفته مي گه عسل ..... دايي ........ اوجايي به جاي كجايي وخلاصه كلي شيرين زبوني

راستي مهتاي ناز من يه خبر خيلي خوب برات دارم .... يه دوست جديد داره برات مياد عسلم

مباركه مباركه

اينم عكس عيدي مهتا

 

 

 

راستي منو از نيمرخ ببينين ........ به موهام بگين ماشالا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وفا مامان یاسین
16 آبان 91 10:39
سلام..وای ماشا .. به مهتا گلیه نازم...... چقدر بزرگ شده هزار ا.. اکبر مریم برا دخترم توحید بخون
وفا مامان یاسین
18 آذر 91 13:40
سلام... ماشا ا.. به موهایه دخترمون.. خدا برات نگهش داره مریم جوننم