مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مستند يك روز با مهتا جوني

1391/8/21 15:18
نویسنده : مامان مريم
953 بازدید
اشتراک گذاری

اول كلي بازي كردم ....... با مامانم توپ بازي كردم و قايم باشك

بعدش كلي خسته شدم ....

مامان گفت بيا ناهار بخوريم منم دخمل خوبي شدم و رفتم ناهار..... اما چه ناهار خوردني .....

 

 

 

بعدش مامان تصميم گرفت منو ببره حموم چون جور ديگه اي تميز نمي شدم .... زبان

 

 

 

تو حموم كلي آب بازي كردم

 

 

 

بعدش كه اومدم بيرون هوس كردم شيرين كاري كنم و مامانمو بخندونم ......

 

 

 

اينجا دخمل خوبي شدم ....... تازه موهامو خودم شونه مي كنم ........

 

 

 

و آخرش امان از دست خواب كه نذاشت مستندمو خودم تموم كنم ........

ههههه چه خواب بيستي مگه نه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اقاقی
12 دی 91 22:26
سلام.واقعا خنده ات زیباست مهتاجون !الهی تا صد سال دیگه زنده باشی گلم.