مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های آسمانی

21 ماهگيت مبارك دخملكم

1391/11/6 17:39
نویسنده : مامان مريم
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگل مامان 

شيطون بلاي مامان يعني شيطون شديا اساسي

21 ماهگيت مبارك باشه

الان ديگه كلي بزرگ شدي . ديگه جي جي نمي خوري . وقتي مي خواي غذا بخوري به مامان مي گي پاچه

يعني برام پارچه پهن كن مامان . خلاصه اين كه هم شيطوني هم بامزه

تازه خوب مي دوني كه علم بهتر است يا ثروت !

از توجهت به كتابا معلومه هههه

 

 

راستي تازگيا شنيديم كه ني ني تو راهيمون دخمله هورا .... منتظرتيم ني ني گولو جون ...

مهتا ديگه دختر عمه شده خوب تازشم دختر دايي داره يه دختر دايي ناز ....

اينو هم مامان برات درست كرده بس كه الب ( قلب ) دوست داري

 

 

 

از همه جالب تر اينه كه كلي نماز مي خوني ..... امروز ديدم هي سجده مي كني ...

ولي يهو ديدم تو سجده هستي و صدات نمي ياد .... گفتم اااا اين دخمله چرا ساكت شد ؟؟؟

نگو خوابت برده بود عكسشو مي ذارم تا ببيني چقدر بنده مخلصي بودي هههههه

اينم عكست از زواياي مختلف .....

 

 

 

 

 

 

مامان مريم دوست نداره پفك بخوري اما خوب گاهي از دستش در مي ره و اينم مي شه نتيجش !!!!

 

 

 

 

تازگيا وقتي دارم پوشكتو عوض مي كنم مي گي دست مامان و بعدش دستمو كه ميارم جلوي اون لباي

نازت دستمو يعني انگشتمو مي بوسي ... فدات بشم من كه اينقدر مهربوني

 

ماچماچماچماچ

راستي اين روزا خيلي به ماماني زحمت مي ديم . يادت باشه وقتي بزرگ شدي حسابي ازش تشكر 

كني ....

اينم براي ماماني مهربون و فداكار از طرف مامان و مهتا ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عادل
21 بهمن 91 9:55
بازم سلام مهتا جونم انگار دارم واسه مهتا ی خودم مینویسم خیلی حس شیرینی دارم دخترم بهت سلام میرسونههههههه
خاله ی آریسا
23 اسفند 91 8:14
آخی عزیزم خیلی نازه . حالا چرا خوابش برد؟؟؟!!!! راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان زهرا
3 اردیبهشت 92 6:41
چقدر خوشگل خوابیدی عسیسم