مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های آسمانی

روز مادر مبارک

1393/1/31 10:30
نویسنده : مامان مريم
382 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم می نویسم روز مادره .......

3 ساله که مادر شدم و 3 ساله که فهمیدم مادرامون چقدر برامون زحمت کشیدن .........

روز مادر رو به همه گلای بهشتی مادرای عزیز و خصوصا مامان خودم و مامان همسرم تبریک می گم ........

ایشالا که سایشون رو سرمون باشه و ایشالا که بتونیم قدرشونو بدونیم و زحماتشونو جبران کنیم

هر چند که زحمات بی دریغشون قابل جبران نیست .

امسال سال دومیه که جای مامان بزرگ نازم خالیه ... براش آرزوی آمرزش می کنم ... لطفا فاتحه یادتون

نره .......... مهربونی و صبر دو ویژگی بزرگ مامان بزرگ نازم بود .

دلم می خواد روزی بیاد که مهتا خودش بیاد بهم بگه مامان روزت مبارک .....

آخه مهتا هنوز کوچولو موچولوی مامانه و این چیزا براش زوده .............

مامان عزیزم بابت زحمات 15 ماهه نگهداری از مهتا هم ازت تشکر می کنم و دستای نازتو می بوسم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 7:40
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین