مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

هدیه های آسمانی

باز آمد بوی ماه مدرسه

1393/7/13 20:26
نویسنده : مامان مريم
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و شیطون من

یعنی شیطونیا می شه گفت پوست منو کندی این روزا .............. بگذریم

همیشه مهر ماه حس خوبی بهم می داده چون همیشه مدرسه رو دوست داشتم .

الانم مهر شده و دختر گل من هم می ره مدرسه البته از نوع مدرسه موشها ............

از قضا این روزا از طرف مهد رفتی مدرسه موشها و کلی ذوق کردی .... اومدی بهم گفتی مامان رفتم یه جایی یه

تلویزیون بزرگ داشت . بعدشم همه جا رو تاریک کردن ............ نخندین خوب بچم تا حالا نرفته بود سینما خجالت

الان رفتی تو کلاس 4 ساله ها و کلی چیز یاد می گیری تو سال تحصیلی جدید .......... ببین چه کتابایی بهت دادن

آره دیگه دخملم حسابی بزرگ شده ماشالا و همین روزا باید بره مدرسه بوس

 

 

اینم کتاب زبانت و دفتر ارتباط بین من و مهدت

 

 

 

اینم چند تا از اسباب بازیات که فعلا از دستت جون سالم به در بردن ........

عکسشو می ذارم که بعدا ببینی چون بعید می دونم تا چند هفته دیگه حتي اثری ازشون باقی بمونه ........

 

 

خوب دیگه باید برم .... این دفعه هیچ عکسی از خودت نگرفتم آخه همش مریض بودی و من به شدت درگیر ....

دندوناتم موش خورده و باید بریم درستش کنیم بس که شکلات خوردی عسل مامان ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان النا
14 مهر 93 11:17
سلام عزیزم. ایشالا مامان و بابا شاهد پیشرفتهای هر روزه ات باشن. مواظب دندونات هم باش خوشگل خانوم.
مامان مريم
پاسخ
مرسی خاله جون