مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های آسمانی

سفر به چمخاله

1394/6/4 17:51
نویسنده : مامان مريم
470 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا جونم 

 

امسال تصمیم گرفتیم بریم شمال که شما کنار دریا حسابی بازی کنی و تنی به آب بزنی .... این شد که راهی 

 

شدیم .... تو لحظه شماری می کردی که بری کنار دریا و با هیوا جون شن بازی کنی ........ 

 

بالاخره زمان موعود رسید و راه افتادیم ......... اول رفتیم خونه دایی علی و اونجا کلی با هیوا جون بازی کردی 

 

 

بعدشم راهی ویلا شدیم و رفتیم کنار دریا .......... دیگه از اینجا به بعدو ببین دیگه 

 

 

 

 

آخه این فیگورات منو کشته ........

 

 

 

 

 

 

 

اونجا چند تا آکواریوم بود که فقط می گفتی کنار اونا بشینیم واسه غذا خوردن .... علاقه عجیبی به ماهیا 

داشتی ..... برام جالب بود ...

 

 

 

چند تا عکسم از فضای سبزش می ذارم ........

 

 

 

 

 

 

 

 

راستی اونجا دوچرخه سواری و قایق سواری هم کردی ....

 

 

ایشالا که بهت حسابی خوش گذشته باشه و همیشه بری سفر و کیف کنی گل گلکم ....

راستی یه شب که تشنت بود بهم گفتی مامان برو برام آب بیار ........ منم خیلی خسته بودم ...

گفتم مهتا جون خودت برو آب بیار .......

گفتی الهی فدات بشم مامان برو برام آب بیار دیگه من حسابی خلع سلاح شدم دیگه ........

بس که زبونت شیرینه خوردنی من ..........

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ــــــدلارامــــــ
17 شهریور 94 20:46
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشم سر بزنین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین
مامان مريم
پاسخ
مرسی لطف دارین