مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

همینطوری یهویی

1394/8/12 22:45
نویسنده : مامان مريم
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای ناز نازی همش به فکر بازی 

یه دفعه هوس کردم برات بنویسم .... این بود که سریع اومدم و دست به قلم شدم . ....

 

خوب واست بگم که این روزا ماه محرم رو پشت سر گذاشتیم و مهتای نازم با من اومد هیئت و برای امام حسین 

عزاداری کرد .... تازه تو مهد هم خورشت قیمه نذری درست کردین به صورت کاردستی با سفال البته ...

 

 

 

 

ایشالا قبول باشه عزیزم .... یادت نره برای مریضا رو دعا کنیا ..........

 

یه روز هوس کردیم بریم بازار مبل ....... اونجا یه مبل خیلی خیلی گنده بود که به بابا گفتی تو رو بذاره روش

منم سریع شکار لحظه کردم و ازت عکس گرفتم ....

اون موش موشک کیه اونجا نشسته چشمک

 

 

این روزا هوا به شدت سرد شده یعنی خیلی سرد ........ واسه همین مجبوری واسه مهد رفتن لباس گرم 

بپوشی ... وقتی می پوشی اینطوری می شی به قول خودت مامان اوف شدم یعنی گرمت شده بدجوری 

 

 

فردا قراره عکاس بیاد تو مهد واستون عکس بگیره .... داشتم واست لباس می ذاشتم که در یک حرکت 

خودجوش تصمیم گرفتی لباسا رو بپوشی و ژست بگیری اینام شد نتیجش .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخه بچه جون این آخریه هم شد ژست به قول خودت جست ....چشمک

 

خوب برم بخوابم که دیگه چشمام داره بسته می شه بوسمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)