مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

هدیه های آسمانی

سفر به سرزمین رویایی لی لی پوت

1395/5/11 7:10
نویسنده : مامان مريم
4,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق مامان 

اول از همه یه خبر مهم بدم ... مهتای من دیگه ماشالا داره مرواریدای اصلی رو در میاره ...اولین و دومین مروارید 

اصلی که همون دندون 6 هست دراومده .... عزیزم باید خیلی مواظب مرواریدای جدیدت باشیا .... اینا دیگه جاش

دندون درنمیاد ... و اما دندونای جلو هم لق شده و همین روزا هست که مهتا بی دندون بشه زبان

دیگه کم کم داری بزرگ می شی .... از طرفی دوست دارم این روزای شیرین بچگیتو نگه دارم و از طرفی مگه 

می شه بزرگ نشی قربونت برم من محبت

خوب یه روز تصمیم گرفتیم بریم به سرزمین رویایی لی لی پوت .... واقعا عالی بود و باید بگم حسابی کیف کردی

خوب منم همینو می خواستم دیگه ... که دخمل نازم حسابی کیفور بشه ....

اونجا رانندگی کردی .... آشپزی ... پزشکی ... دندون پزشکی .... مهندسی .... بچه داری ... خونه داری ....

نوازندگی .... خرید از فروشگاه ... شن بازی ....خلاصه اینکه واقعا جای جالبی  بود .

راستی این روزا که من آشپزی می کنم  مهتا هم دستی بر آتش داره بگین ماشالا ....

 

 

پروانه ... قارچ .... بستنی .... پاپیون .... تازه خیلی هم خوشمزه بودا ..... مامان فدای آشپز کوچولوش

 

خوب حالا دیگه عکسای لی لی پوت رو برات می ذارم ..... یه نکته جالب اونجا این بود که وقتی رفتی 

واسه آشپزی .... مثلا کیک درست کردی و برات گذاشتن تو فر .... بعدش یه کیک دادن بخوری و گفتن 

این رو خودت پختی .... خیلی بانمک بود .... 

 

 

 

عکس بالا همون جناب کیک هست که داری نوش جان می کنی .... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب اینم سفرت به سرزمین رویایی لی لی پوت .... بعدش کلی شاد بودی ... همین برای من و بابا کافیه

عشقم بوس

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)