مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

هدیه های آسمانی

ورود به پيش دبستاني

1395/7/19 23:07
نویسنده : مامان مريم
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتاي ناز نازي من 

بالاخره روز موعود فرا رسيد و مهتا جون من وارد مدرسه شد . 17 مهر 95 اولين روز تحصيلي مهتا جون شد و مهتا 

وارد دنياي جديدي شد . 

اميدوارم كه گل من هر روز موفق تر از ديروز باشه و از زندگيش لذت ببره ....

اسم معلمت هست خانم اسماعيلي و البته به قول خودتون بهار جون .... جونم واست بگه كه يكم واست سخته 

چون مدام بايد كفش پات باشه و مقنعه رو سرت ولي خوب كم كم عادت مي كني نازگلكم .... 

 

 

صبح برات اسپند دود كردم و از زير قرآن ردت كردم كه ايشالا هميشه قرآن پشت و پناهت باشه .

 

 

 

 

اينم از كتابات كه جلدشون كرديم ....

 

 

ايشالا كه نازگل من موفق باشه و بدونه كه در هر صورت عشق اول و آخر من و باباشه بوس

توي مدرسه هم از زير قرآن ردتون كردن .... وقتي مي رفتي اشك تو چشماي من جمع شده بود.....

با اينكه مهد مي رفتي ولي يه دفعه احساس كردم بزرگ شدي و داري از من جدا مي شي .......

ولي خوب زندگي همينه ديگه .... بچه ها بزرگ مي شن و مي رن ........ ايشالا كه با موفقيت برن .....

و دل خوشش براي پدر و مادر باقي بمونه ....

هميشه دوستت دارم عزيزم بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهره
27 مهر 95 9:30
امیدوارم جشن فارغ التحصیلیت مهتا جونم دوستت دارم
مامان مريم
پاسخ
مرسي عزيزم مهتا هم شما رو دوست داره