مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

دختر شایسته کلاس

1395/9/13 9:07
نویسنده : مامان مريم
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شایسته من 

 

خوبی نازگل من ..... این روزها کلی بهت افتخار می کنم آخه دختر شایسته کلاس شدی ... بهار جون خیلی ازت 

راضیه .... می گه مهتا ماهه بوس

 

 

مدرسه یه کتاب درست کرده با نقاشی خودت ، اینقدر نازه که نگو .... دختر کبریت فروش 

 

 

یه چند تا نقاشی خوشگل هم کشیدی دلم نیومد اینجا نذارم جوجولی من ....

 

 

 

تو این چند روز یه بارون خوب اومد . ما هم از فرصت استفاده کردیم و رفتیم بیرون ....

 

 

 

 

 

 

یه روز هم رفتیم توچال ... هوا عالی بود .... رفتیم سینما 3 بعدی ... فیلم دیوار چین ولی این دفعه دیگه

نترسیدی خانم خوشگله ... کلی هم کیف داد ...

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)