مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

هدیه های آسمانی

جشن لگو در مدرسه منان

1396/2/27 11:50
نویسنده : مامان مريم
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازم 

خوبی عزیزم . آخر سال تحصیلیه و داری کم کم از پیش دبستانی فارغ التحصیل می شی نازگلکم . 

مدرسه براتون جشن لگو گرفت و ما رو هم دعوت کرد . خیلی جالب بود . 

اونجا ازتون پرسیدن علت آلودگی شهر چیه ؟ هر کدوم بچه ها یه چیزی می گفتن و تو یه دفعه گفتی حتما

ماشینها  نرفتن معاینه فنی . آخه قربون اون عقلت برم من همه مامانا با تعجب منو نگاه می کردن !!!!

بعدش سیمین جون که مربی لگو هست پرسید توی یه شهر تمیز ببینین چی هست ؟ بازم بچه ها یه چیزایی

گفتن و دخترک من یه دفعه گفت اونا زباله هاشون رو تفکیک کردن و بازم مامانهای متعجب و نگاه به طرف من !!

خلاصه حسابی سربلندم کردی و من اونجا به شدت بهت افتخار کردم عزیزم ...

اینم عکسای جشن لگو :

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)