مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

هدیه های آسمانی

جشن فارغ التحصیلی پیش دبستان منان

1396/3/1 11:22
نویسنده : مامان مريم
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عزیزم 

مبارکه فارغ التحصیل شدنت نازگلکم ... ایشالا از دانشگاه فارغ التحصیل بشی میوه زندگی من عمر من نفس من 

31 اردیبهشت 96 پیش دبستانی تموم شد و برات جشن گرفتن . هم جشن بود هم تولد هشت از دوستات 

موقع شروع مراسم گفتن مهتا بیاد قرآن بخونه ... منو می گی اشک تو چشمام جمع شده بود .... نمی دونی چه 

لذتی داره آدم ثمره زندگیش رو ببینه .... من و بابا کلی ذوق کردیم با دیدنت ... کلی شعر خوندی هم فارسی هم 

انگلیسی و ما هم همش کیف کردیم قربون اون قد و بالات برم من ....

 

 

 

 

 

اینم عکس اصلی 

 

 

راستی کارنامه هم گرفتی و همه چیزت عالی بود . بگین ماشالا به دختر نازم 

 

 

 

 

 

مدرسه هم بهت کادو داد یه قاب عکس خوشگل ...

 

 

اینم کادوی من برای دختر نازم 

 

 

همین که اومدی خونه درستش کردی ....

 

 

اینم لگوی دوستات که گیفت تولد داده بودن دستشون درد نکنه ....

 

 

حسابی بهت خوش گذشت و بعدش هم از دوستات خداحافظی کردی چون دیگه نمی ری منان ...

راستی امروز دوباره رفتی مهد ... کلی خوشحال بودی ... عاشق پیدا کردن دوستای جدید هستی ...

مهد دریای مهر ... ایشالا که مهد خوبی باشه و این 4 ماه هم به راحتی سپری بشه نازگلکم ...

برات موفقیت روزافزون آرزومندم عشق مامان 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)