مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

خرید برای داداشی

1396/8/3 16:20
نویسنده : مامان مريم
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای ناز مامان 

این روزها خیلی کار داریم خیلی . باید خودمون رو برای ورود داداشی آماده کنیم . 

از طرفی می ری مدرسه و کلی چیز یاد گرفتی . حرف آ و ب رو یاد گرفتی .

کلی ریاضی خلاصه حسابی بزرگ شدی نازگلکم . 

یه روز خانم معلمتون خانم اسعدی دوست گفته بود که از خانوادتون نقاشی بکشین و ازشون تشکر کنین .

تو هم اینو کشیدی و دادی به من عزیزکم 

 

 

یه روزم گفتی برای خودم برنامه ریزی کردم و چون سواد نداری بنویسی نقاشی کشیدی . آخه ببین چه بامزه کشیدی !

صبحانه نیمرو خندونک

 

اونای دیگه هم یعنی شام بخوری و کارتون نگاه کنی . بعدش ساعت 9 بخوابی و ساعت 7 پاشی صبحانه بخوری

و بری مدرسه مشق بنویسی . 

خیلی برای من و بابا این کارت جالب بود . کلی کیف کردیم بغل . 

یه روز رفتیم و کلی برای داداشت وسیله خریدیم . خیلی هاش رو هم تو انتخاب کردی آخه داداشتو خیلی خیلی

دوست داری و داری برای اومدنش لحظه شماری می کنی عسل مامان . هی می ری سر کشوش و وسایلش

رو نگاه می کنی . از بس که دوسش داری حاضر شدی تو اتاقت بهش کشو بدی خوشگلم بس که تو ماهی

مامان قربونت بره محبتبوس .

عکس خریدای داداشت رو می ذارم تو ادامه مطلب گلم . 

 

اینم خریدای داداش مهتا گلی که اسمش مهیار جونه . 

 

 

این اولین عکسه مهیار جونه وقتی خیلی کوچولو موچولو بود . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایشالا مهیار جون به سلامتی به دنیا بیاد و زودی بزرگ بشه تا برات یه هم بازی خوب بشه مهتا گلی من . 

ایشالا که آبجی و داداش خوبی برای هم باشین میوه های زندگی مامان و بابا .

بوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)