مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

هدیه های آسمانی

پیشرفت مهتا گلی

1396/9/8 10:34
نویسنده : مامان مريم
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آبجی مهتای نازنازی . آره دیگه الان شدی آبجی مهتا یعنی دیگه کم مونده ...

اومدم چند تا عکس از مشق و نقاشی هات بذارم تا ببینی ماشالا هزارماشالا چقدر پیشرفت کرده نازگلک من . 

این روزا هم مدرسه می ری هم برای اومدن داداش مهیارت لحظه شماری می کنی جیگرم ... ایشالا وقتی اومد هم

همینطور دوستش داشته باشی عشق مامان ...

اینجا رفتی پای تخته برای املا و خانم اسعدی هم خیلی ازت راضیه خدا رو شکر ... 

 

 

اینم یکی از مشقات ببین چه تمیز و قشنگ نوشتی مامان قربونت بره ...

 

 

در مورد نیکی به پدر و مادر هم یه نقاشی کشیدین که خیلی برام جالب بود ... 

تو یه قسمت داری به من گل می دی و منو با شکم گنده کشیدی . خیلی بامزه بود ...

 

 

خلاصه اینکه خدا رو شکر از پس کارهای خودت برمیای و من سختم نیست . 

همه می گفتن امسال خیلی سخته بچه کلاس اول و نی نی ولی من می دونستم 

که مهتای من زرنگتر از این حرفاست بگین ماشالا هزارماشالا .....بوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)