مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هدیه های آسمانی

تولد گل پسر قند عسل

1396/9/13 17:05
نویسنده : مامان مريم
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای نازم 

الان که دارم می نویسم با مامانی رفتی خونشون که فردا باهاش بیای بیمارستان برای دیدن مهیار جون . 

خونه خیلی خالی شده و من هم یه حس عجیب دارم . نمی دونم استرسه ، اضطرابه ، حس دوباره مادر شدنه 

نمی دونم اسمش چیه فقط اینو می دونم که دل تو دلم نیست . 

مهیار جون قراره فردا عصر به دنیا بیاد . باز هم توسط دکتر کومار دوست داشتنی ولی این دفعه تو بیمارستان سورنا 

مهیار جون من و بابا و مهتا گلی به شدت منتظر اومدنت هستیم ... اما چه شب زیبایی داری به دنیا می یای قند عسل

شب 17 ربیع الاول که مصادف با تولد پیامبره .... ایشالا که مثل تاریخ تولدت خوش قدم باشی عزیزم . 

مامانی می گه شب اول محمد صدات می کنه به یمن شب تولدت ایشالا که پیامبر پشت و پناهت باشه .

ایشالا که سالم و سرحال بیای تو بغل مامان و یه داداش خوب و گوگولی بشی برای مهتا جون که اینقدر دوست داره .

شب تولد مهتا که اولین بار بود مادر می شدم حسم متفاوت بود . الان برای مهتا هم دلشوره دارم ...

ایشالا که فردا رو به سلامتی سپری کنیم و خوب و توپول و سلامت بیای تو بغل مامان ....

مهتا خیلی خیلی منتظرته ها . فردا هم نمی ره مدرسه به مناسبت اومدن داداشی ...

جونم برات بگه به مناسبت ورود مهیار جون با مهتا گلی یه ژله درست کردیم که خانوادمون رو نشون بده ...

اینم اون ژله ....

به مهتا می گم شکوفه بهاری مامان و بابا ... نمی دونم به تو چی بگم ... خرمالوی پاییزی یا برگ پاییزی ؟

دیگه باید برم ساکمو ببندم و خودمو برای یه مسیر دوباره آماده کنم ...

ایشالا خدا کمکم کنه که برای مهیارجون و مهتا جون مامان خوبی باشم ...

هر دوتاتون رو دوست دارم اندازه تمام دنیا .... بوسمحبتبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرزو
12 دی 96 15:44
مبارکه عزیزم،قالب ژله ت چی بوده که اینقدر قشنگ شده؟
مامان مريم
پاسخ
ممنونم . قالبش یه مستطیل سادست  اونایی که می بینی شکلاته که تو قالب سیلیکونی حروف درست کردم  و برگ و برف و گل رو با کاتر قالب زدم