مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مهیار جون یک ماهگیت مبارک

1396/10/14 7:56
نویسنده : مامان مريم
889 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتا گلی و مهیار عزیزم 

امروز گل پسر یه ماهه شده ... هورا ... تولد یه ماهگیت مبارک قند عسلم ....

ماه سختی رو پشت سر گذاشتیم ولی شکر خدا که به سلامتی سپری شد . خدایا شکرت .... فقط واسه 

شب بیداری بهم توان بده ... واقعا نی نی داری سخته .... شاکی

این روزا از بس که دستتو تکون می دادی مجبور شدیم قنداقت کنیم ... آخه با تکون دستات خودتو بیدار می کردی

یه جور خوددرگیری قه قهه  .... یه بار دستتو زدی به چشمات و کلی هم گریه کردی خندونک

 

به مناسبت یه ماهگی برات کیک درست کردم و یه چند تا عکس گرفتم برات گل پسرم ....

ایشالا تولد یه سالگیتو جشن بگیریم عزیزم .... 

 

برای کنترل قد و وزن هم بردمت و خدا رو شکر رشدت خوب بوده . خوب آخه خیلی جی جی می خوری محبت

اینم تو راه رفتن که خیلی خوب تو کریرت می خوابی و مامان رانندگی می کنه ... خدا رو شکر تو ماشین 

خیلی آرومی و گرنه من چطور رانندگی می کردم ؟؟؟؟

 

راستی قدت شده 57 ... وزنت شده 4 کیلو و 900 و دور سرت هم 38.5 ... بازم شکر خدا 

از اونجا که برگشتیم بازم لالا بودی ... ببین گوگولی من ...

بزنید دست قشنگرو برای شادوماد مجلس .... شله شله ....خنده

 

و بالاخره موفق شدم یکی از خنده های نازتو تو خواب شکار کنم ....

 

راستی آبجی مهتا هم خیلی ذوق داشت و تو پخت کیک کلی کمکم کرد ... خوش به حالت 

داداشی عجب آبجی مهربونی داری بوسمحبتبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان گلهای بهشتی
19 دی 96 16:24
سلام خانمی تولد مهیار کوچولو مبارک باشه زیر سایه پروردگار و اقا صاحب الزمان کوچولوهاتون محفوط باشن خوشحال میشم به کلبه خاطرات گلهای بهشتی من هم سر بزنید اگه افتخار میدین لینکتون رو تو لینک دوستانم قرار بدم؟
مامان مريم
پاسخ
سلام عزیزم  ممنونم همینطور برای عزیزان شما  خواهش می کنم اگه دوست دارین بذارین محبت