مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مهیار جونم دو ماهگیت مبارک قند عسلم

1396/12/3 11:23
نویسنده : مامان مريم
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای زندگیم مهتا جون و مهیار جون

الان که دارم براتون می نویسم هر دو تو خواب ناز هستین عزیزانم . 

مهیار جونی دوماهه شده و واکسنش رو هم زده . ماشالا هزار ماشالا زیاد اذیت نشدی قربونت برم من ...

وزنت شده بود 6 کیلو و قدت هم 59 سانت عزیز مامان ... ایشالا همیشه سالم و قوی باشی مثل آبجی مهتای خوشگل 

برای دو ماهگیت به کمک آبجی یه ژله خوشگل درست کردیم ... خوب آبجی مهتا هم خیلی دوستت داره عزیزم ....

 

 

یه روز بردیمت هایپر استار ... ببین چه ناز خوابیدی اصلا هم اذیت نکردی . به قول آبجی مهتا داداشیه خوش سفر خندونک

 

تو این مدت هم یه سری عکس گرفتم ازت که می ذارم ببینی ... 

 

 

آخه قربونت برم ببین چه ناز خوابیدی محبتبغل

 

 

 

قربونت خنده های نازت عزیزکم ....

ببین آبجی مهتا چه قشنگ اسماتون رو درست کرده ...

 

 

و اما بگم برای نازگلکم مهتا جون .... مهتای گلم ماشالا شاگرد اول شده و کارنامش عالی ... 

خانم اسعدی دوست به شدت ازت راضیه و همش ازت تعریف می کنه ... منم فقط کیف می کنم 

و خستگی چند سالم در می ره ... ایشالا که مهتای عزیز من موفق باشه و هر روز بهتر از قبل باشه ...

یه روز دوست مامان با دخترش اومد دیدن مهیار جون ...

من و مهتا هم برای دخترش که اسمش شهرزاده بیسکویت درست کردیم ... گفتیم اسم گلام رو هم 

درست کنم که نتیجش شد این . مامان قربون اسمای قشنگتون بره محبت

 

 

یه روز تصمیم گرفتیم مهیار جون رو ببریم پارک که هوا بخوره ... مهتا جون هم دوچرخه سواری کنه ... 

مهیار رو تاب دادیم کلی کیف کرده بود بچم ... آخه همش تو خونه بوده بس که هوا آلودست ...

 

 

 

 

و اما روز ولنتاین ... هوا عالی شده بود و مهتا جون هم به باباش گفت که بریم رستوران ... مهیار عزیزم 

هم همش تو کریرش خوابید . ماشالا به گل پسر خوش سفر ما ... 

 

 این روبروی خونست ... ببین چه هوایی شده آدم دلش سفر می خواد .. یه سفر خوب 

 

 

اینم قلبهای ولنتاین ...

 

 

 

مهتا به پیشونیت یا زهرا بسته ببین ... ایشالا حضرت زهرا پشت و پناهت باشه عزیزم ...

 

 

قربونت برم ببین چطور خوابیدی ... 

 

 

و در آخر مهتای نازنینم در کنار داداش گل ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
24 اسفند 96 0:23
سلام وقتتون بخیر من شانسی وبلاگ شما رو میدا کردم منم مریض دکتر کمارم ماه آینده زایمانم هس انشالله میخواسنم چند تا سوال بپرسم ممنون میشم دیدین بهم ایمیل بزنید من ازتون بپرسم