مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

هدیه های آسمانی

آموزش حرف ص

1396/12/15 15:21
نویسنده : مامان مريم
3,159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای نازم ... چطوری آبجی کوچولو ... الان دیگه واسه خودت یه آبجی حسابی شدی قربونت برم من ...

امروز قرار بود حرف ص رو تو مدرسه یاد بگیرین و ما باید برای بچه های مدرسه کادو می بردیم ..... 

من از چند وقت پیش دست به کار شده بودم و برات همه چیزو آماده کرده بودم که جلوی دوستات و معلمت سربلند باشی ... 

معلمت بهت گفته مهتا جون تو آخرش دکتر می شی ... معلمت هم فهمیده که ماشالا چقدر زرنگ و باهوشی عزیزم ... 

ایشالا موفقیتتو ببینم نازگلکم ... 

برای دوستات صابون گرفتیم و منم پاستیل و شکلات صدفی درست کردم و قرص نعناع هم گرفتیم ... با داداشی اومدیم مدرسه 

و حسابی بچه ها تشویقت کردن .... اینم عکساش .... 

 

 

 

 

 

امسال به مناسبت روز مادر با دستخط خوشگل خودت برام هدیه درست کردی و باید بگم زیباترین هدیه 

دنیا رو بهم دادی و حسابی خستگیم در رفت خوشگلکم ...

 

 

کلی هم لوبیا و ترب کاشتیم و کیف کردیم این روزا ....

 

 

اینم نقاشی مادر و دختر از آقا شیر مهیار خان ... 

 

 

ایشالا روز به روز موفقیت دختر نازم رو ببینم ... خودت که دوست داری دکتر بشی ... تا خدا چی بخواد 

ایشالا سالم و سلامت باشی در کنار داداش گلی مهیار جون ... بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)