مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

گشت و گذار بهاری و 4 ماهگی مهیار جون

1397/1/20 11:06
نویسنده : مامان مريم
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای گلم و مهیار فسقلی من 

وای که چقدر بهار زیباست .... یعنی عاشقه بهارم ... هم خودم بهاریم و هم دختر خوشگلم ... مگه بهتر از اینم داریم ...

فصل قشنگ ... دختر قشنگ ... مادر زرنگ .... هههه شعر گفتم و البته خودمو تحویل گرفتم خیلی چشمک

واقعا نمی تونم از لطافت بهار بگم ... فقط لذت می برم .... 

تو روزای قشنگ بهار مهیار جون رو برای اولین بار بردیم زیارت .... امامزاده صالح تجریش و شاه عبدالعظیم ... ایشالا که 

خدای مهربون همیشه محافظتون باشه گلای زندگیم ...

 

 

اینم مهتا با چادر خاله سوسکه قه قهه

 

ببین مهیار جون چه خوشگل می خندی و البته نقاشی آبجی مهتا هم خیلی جالبه ...

 

 

و ببین چه ناز خوابیدی .....

 

و اما با دایی علی اینا و مامانی جون رفتیم پارک ملت ....

 

آخ جون نی نی های زن دایی هم کم مونده بیان .... هورا دوباره عمه شدم ... من که عاشق برادرزاده هام هستم 

نمی دونم همه عمه ها اینطورین یا نه بغل . اونم دوقلو به به .... خوش به حال هیوای ناز من 

اینم تعجب و خنده مهیار جون تو پارک ... خوب بچم زمستونی بوده زیاد نرفته پارک ... نخندین بهش زبان

 

 

و اما واکسن 4 ماهگی که خیلی سخت بود و شب بالای سرت بیدار بودم همش ..... 

راستی چهار ماهگیت مبارک قند عسل .... دیگه بعد واکسن بیحال بودی . تو خواب ازت عکس گرفتم .... 

 

 

قدت شده 66 سانت و وزنت 7و 400 و دور سر هم 43 .... بگین ماشالا .....محبت

و اما مهتا گلی این روزها باید بره مدرسه و خوب بعد اینهمه تعطیلی یکم سخته .... 

و به شدت دوست داشت بره سینما برای فیل شاه ... رفتیم و مهیار هم تا 1 ساعت فیلم دید ولی بعدش 

گریه و زاری کرد و اومدم بیرون ... در عوض مهتا جونی به خواستش رسید خنده

اینم مهتا خانم در کنار بنر فیلشاه ....محبت

یه روزم رفتیم پارک الهام .... و خیلی خوش گذشت ... اینم عکس مهتا جون که عاشقشم ....

دخترم خیلی نازه بگین ماشالا .....

 

 

 

 

خوب دیگه برم چون مهیار خان تو بغلمه و شلوغ می کنه ...بوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)