مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

هدیه های آسمانی

تولد 7 سالگی نازگل مامان ، مهتای قشنگم

1397/1/29 23:35
نویسنده : مامان مريم
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک .... 

مهتا جونم سلام ...

باورم نمی شه 7 ساله که تو منو مادر کردی و این لذت زیبای زندگی رو به من چشوندی ... عزیزم تولد 7 سالگیت مبارک

7 سال پیش در چنین روزی ساعت 9 صبح چهارشنبه به دنیا اومدی و امروزم چهارشنبست . یعنی 7 سال گذشت ...

7 سال پر از خوشی بودن تو ... پر از استرس های مادرانه ... پر از خنده های زیبای تو .... گل زیبای زندگی من امسال 

تولدت رنگ و بوی دیگه ای داشت ... آخه امسال یه داداش خوشگل هم داری .... داداشت خیلی دوستت داره ... شب 

به مناسبت تولدت ، شام رفتیم بیرون و مهیار داداشی نخوابید ... اونجا تو بغل من همش بهت می خندید ... داشت تولدت

رو بهت تبریک می گفت ... اینقدر تو رو دوست داره که تا بهش نگاه می کنی بهت می خنده ... ایشالا برای هم خواهر و 

برادر مهربونی باشین میوه های زندگی من 

امسال برات یه تولد کوچولو گرفتیم ولی خیلی بهت خوش گذشت ... ایشالا سالهای سال خوش و سرزنده باشی عشقم 

این کیک رو خودت انتخاب کردی ... روش دو تا گل داره بزرگه مهتای نازم و کوچولو مهیار قند عسلم ....

همون روز تولدت برات بیسکوییت رنگین کمانی درست کردم و آوردم مدرسه با دوستات بخوری ...

 

 

اینم دختر نازنینم ... بگین ماشالا دخترم خیلی ناز و خانوم شده .... 

 

 

 

 

اینم داداشی نازت ... 

 

 

قربون دخمل نازم برم ... برات آروزی خوشبختی و شادی دارم نازنینم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)