مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مهیار عسلی 5 ماهگیت مبارک

1397/2/15 8:12
نویسنده : مامان مريم
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام .... صد تا سلام 

گل پسرم 5 ماهه شده ... بگین ماشالا ... چشم نخوری ایشالا .... مهیار عزیز من 5 ماهگی مبارک ...

خوشگل مامان دیگه حسابی آقا شده .... ماشالا کلی حرف می زنه باهامون .... کلی حرکت انجام می ده ...

الان تو رورویک می شینه و راه می ره . غلت می زنه و کلی شیرین عسلی دیگه ...

صبح ها که از خواب پامی شه اول بغلش می کنم و کلی با هم حال می کنیم . بعد می ره آبجی مهتا رو بیدار می کنه 

که بره مدرسه ... قربونت برم من پسر خوشگلم ... 

مامان و آبجی مهتا هم برات یه کیک خوشمزه پختن که 5 ماهگیت رو جشن بگیریم عزیزم .... ایشالا صد ساله بشی 

عشق مامان .... 

 

 

 

 

 

این روزا برای مامان روزهای قشنگیه ... چون تو سالگرد ازدواج امسال یه مهیار توپولی هم به جمعمون اضافه شده ....

خیلی خوشبو هستی گل پسر ... انگار بوی بهشت می دی ... همش یاد بچگی مهتا گلی می افتم ... 

آخ که چه روزهای قشنگیه این روزهای با شما بودن ... گاهی با خودم می گم کاش بزرگ نشین ولی مگه می شه ...

مگه می تونم برای خودم نگهتون دارم .... ایشالا که با سلامتی و شادی بزرگ بشین که خواسته قلبی همه 

مامان و باباها همینه ... ایشالا که خوشبختیتون رو ببینم میوه های زندگیم ...

این روزها روز معلم هم بود و مهتا گلی برای معلمش یه چیز خوشگل نوشت ... 

 

اینم معلم مهربون مهتا گلی خانم اسعدی دوست که خیلی صبوره و کلی به مهتا سواد یاد داده ... 

دستت درد نکنه معلم صبور و مهربون ... ایشالا که همیشه تو زندگیت خوش و خرم و سلامت باشی .... 

 

 

 

راستی مهتا جون تو جشنواره غذای مدرسه برنده شدیم و کادو گرفتی ... ما اینیم دیگه زبان

 

دیگه اینکه مامان فداتون می شه و عاشقتونه بوسمحبتبوسمحبت

 

 

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 13:15
با افتخار دنبال شدید.
می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنیدـ ممنون می شم.گل
مامان مريم
پاسخ
بله . چشم