مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

هدیه های آسمانی

تولد تولد تولدت مبارک مهیار عزیز ما یک ساله شدی

1397/9/16 10:51
نویسنده : مامان مريم
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزای دلم خوبین خوشگلای من ...بوس

14 آذر رسید و تولد گل پسرمون شد .... خوش اومدی گلم ... یک سالگیت مبارک باشه ایشالا عزیزم .... ایشالا 120 ساله بشی عشق مامان محبت

مهیار جونی برات فردای روز تولد اصلیت یعنی 15 آذر ، تولد گرفتیم ... یکم تب داشتی چون از روز قبلش مریض بودی ولی خدا رو شکر به هممون خیلی خوش گذشت عزیزم ....

 

اینم دو تا گلای من ... آبجی مهتا برات خیلی مایه گذاشت ... برات رقص چاقو هم کرد ... ایشالا برای هم خواهر و برادر مهربونی باشین گلای من ...

 

اینم بقیه عکسای تولد ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق این عکسم ... مادر و پسر تو آرامش ....

 

اینم دو تا میوه های زندگیم ... قربونتون برم من ...محبت

 

 

این کادوی خوشگل رو هم دایی علی زحمتش رو کشیده با این که نیومد و جای خودش و جوجوها خیلی خالی بود ...

جای زن دایی و هیوا جونم همینطور ... حالا ایشالا سالهای بعد ... عشقم داره رانندگی می کنه ها بگین ماشالا ...خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دست بابا طاها هم درد نکنه که برات حسابی مایه گذاشت عزیزم ...بوس

اینم عوارض سرخ جوش فردای تولد ... بمیرم برات خیلی تب کردی و اذیت شدی مامانی ...

 

و اینم شیطون ما در حال ورزش ... قه قهه

ایشالا تولد 120 سالگی هر دو گلم ... و ایشالا که همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون سلامت و موفق باشن ....

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)