مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هدیه های آسمانی

آخ جون سوغاتي

1390/9/1 15:15
نویسنده : مامان مريم
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهتا جونم ... قند عسل ... عسل و مربا ...

خوبي ماماني ...

يه روز كه خونه مامان جوني بوديم يه دفعه ديديم در مي زنن ... اگه گفتي كي بود ... حدس بزن ...

آفرين دايي علي و زن دايي زهرا ...

رفته بودن دوبي و كلي برامون سوغاتي آوردن ... دستشون درد نكنه ...

بگو دايي جون ايشالا من براي ني ني شما سوغاتي بخرم ... ايشالا ....

ببين چه نازه لباسات ... مباركت باشه عزيزم ...

 

 

 

 

 

ايستادنو خيلي دوست داري ...

 

 

 

 

 

عاشق سيب هستي مثل بابات ...

 

 

اينجا هم بعد از 10 روز اومدي خونه و از ديدن خونه خودمون كلي تعجب كردي .....

وا اينجا ديگه كجاست ؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
8 آذر 90 8:49
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان ماهور
8 آذر 90 19:05
سلام عزيزم شما هم سن دختره منيا لينكت ميكنم هميشه ببينمت
خاله سینا
9 آذر 90 13:00
سلام برید توی قسمت نی نی تلگراف براتون طریقه رمزدار کردن مطلبو تلگراف کردم... ماااشااالله به مهتا گلی..