مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

هدیه های آسمانی

روی ماهتو دیدم

1389/10/11 20:22
نویسنده : مامان مريم
347 بازدید
اشتراک گذاری


امروز که اولین روز سال ۲۰۱۱ بود باید می رفتم سونوگرافی .

دل تو دلم نبود که یه بار دیگه ببینمت . البته این دفعه دیگه کلی بزرگ و خانم شده بودی .

وقتی دکتر داشت صورتتو بهمون نشون می داد دستتو بردی جلوی اون دهن کوچولوی نازت .

دو تا لپ تپل مپلم داشتی که فکر کنم کلا شبیه بابا شده باشی . یه صورت گرد تپل مپل خوردنی .

خلاصه دکتر همه جای دخمل نازو نشونمون داد . صدای قلب خوشکلتو هم شنیدیم که مثل گنجیشک میزد ۱۴۷ بار در دقیقه . خلاصه کلی قند تو دلمون آب شد . انگشتای نازتو دیدیم پاهای ظریفتو دیدیم . همونجا کلی خدا رو شکر کردم که سالمی عزیزم .

قدت ۳۰ سانتی متر بود و وزنتم ۸۳۸ گرم . دکتر می گفت توی سن ۲۵ هفتگی خیلی تپلی قربون اون لپات برم .

دلم می خواد همش برم سونوگرافی که بازم ببینمت . خیلی شبیه این تپل خانمی بودی که واسه عکس وبت گذاشتم . زودتر بیا که بغلت کنم و اون لپاتو بخورم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)