مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

هدیه های آسمانی

هورا مهتا جون دیگه پوشک نمی شه

1392/4/26 9:33
نویسنده : مامان مريم
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل خانومم

دخملم کلی بزرگ شده دیگه ماشالا

واسه خودش خانومی شده

دیگه پوشک نمی شه

بهم می گی مامان قول می دم جیشمو بگم

یعنی می خوام بخورمت وقتی بهم قول می دی مامان قربونت برهقلبماچ

خلاصه دو سال و دو ماهه بودی که پوشک نشدی ....... مبارکه بزرگ شدنت گل گلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی مهتا
28 تیر 92 12:28
به به مبارک باشه مریم جون ...دخملی حسااابی داره بزرگ میشه ....
زندایی جون
1 مرداد 92 20:22
ماشالا خانوم شده دیگه
خاله مریم
5 مرداد 92 5:29
ماشا.. ،
وای مریم جون باورم نمیشه ،
من هم عاشق اسم مهتام برای نی نی ، و خودم هم مریم هستم
و امشب که اسم مهتا رو سرچ می کردم با وبلاگت آشنا شدم ،
یه نفر دیگه هم هست که اونم اسمش مریمه و اسم نی نی اش مهتاست ...
باور می کنی؟؟
چقد جالب............
آیا همه ی مریم ها عاشق این اسمن ؟


پاسخ : بعله اسم مهتا بسیار زیباست

مامان محراب و مليكا
7 مرداد 92 9:30
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/