مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هدیه های آسمانی

روز جهاني زن

1389/12/17 8:22
نویسنده : مامان مريم
203 بازدید
اشتراک گذاری


دخترم ... عسل مامان ... شکلات خوشمزه من ...

چقدر دوستت دارم ولی بیانش و نوشتنش برام سخته . امروز روز جهانی زنه و من علاوه بر خودم یه موجود کوچولو تو دلم دارم که اونم یه روزی یه زن بزرگ می شه .

گاهی لگدات خیلی سفته و کلی مامانو می زنی ولی این لگدا خیلی شیرینن . مامانم میگه بزن تا میتونی بزن ... محکمتر محکمتر ...

یه چند وقته دیگه قراره از من جدا بشی و این برام خیلی سخته . البته از یه جهتایی خوبه چون دیگه روبروی چشممی و می تونم برق چشمای نازتو ببینم . ولی دلم برای این روزا تنگ می شه که همیشه با من بودی . روزای هم نفسی دوتامون ......

نمی دونم اون تو چه حسی داری ولی سعی کن از این مدت باقی مونده خوب استفاده کنی و بعدش لونه کوچیکتو ترک کنی ... بهشت کوچولویی که با ترکش میای پیش مامان و بابا ...

ما هم به شدت منتظریم تا مثل دو تا کوه ازت پشتیبانی کنیم ... بیا خوشکل مامان ... به موقع بیا تا من و بابایی لذت مامان و بابا شدنو بچشیم ...

بازم می گم خدایا شکرت ... که این هدیه نازو به ما دادی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)