مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

هدیه های آسمانی

امروز 28 روزه شدی دخملکم

1390/2/26 12:56
نویسنده : مامان مريم
205 بازدید
اشتراک گذاری


وقتی فرشته نازمو بغل می کنم تو کار خدا می مونم .... باورم نمی شه که این موجود زیبا از یه سلول کوچیک تو شکم من بوجود اومده ...

وقتی به دستای قشنگت نگاه می کنم ... به پاهای کوچولوت ... به موهای ناز و ابریشمیت ... به موهای ظریف پیشونیت ... به چشمای خوشرنگ خاکستریت ... به اون پوست ظریف و نازت که مثل برگ گل لطیفه ... فقط می مونم تو کار خدا که واقعا احسن الخالقینه ...

فقط ازم برمیاد که شکرش کنم و برای همه منتظرا دعا کنم ....

ازش می خوام که نی نی همه مامان نازیا رو براشون حفظ کنه و می خوام که دخمل خوشکلم یه دخمل خوب و باتربیت بشه که زندگیش سرشار از موفقیت باشه ...

خوشکلم امروز ۲۸ روزه شدی ... الان لالا کردی و مامان اومده تا برات خاطره بنویسه ... نمی دونم کی اینا رو می خونی ولی بدون که مامان اینا رو با عشق برات می نویسه ... یه عشق خالص و ناب...

وقتی شیر می خوری .... وقتی نفس نفس می زنی مامان دوست داره بخورتت ولی حیف که صورت ظریفت نباید زیاد بوسیده بشه ...

پس فقط نگات می کنه و تو دلش برات غش و ضعف می ره ... الان مامان تازه می فهمه که مامانش چقدر براش زحمت کشیده ... الان تازه می فهمه که مادر شدن چه معنی داره ...

وقتی بعد از شستنت به مامان لبخند می زنی و اینجوری ازش تشکر می کنی نمی دونی چطور دل مامانو می بری یعنی بدفرم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)