مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

هدیه های آسمانی

سيد كوچولوي من

1390/8/23 11:45
نویسنده : مامان مريم
426 بازدید
اشتراک گذاری

 

اي خدا باورم نمي شه... چه زود گذشت ... انگار همين ديروز بود شب عيد غدير واسه سيد كوچولوي تو دلم عيدي خريده بودم ...

اما الان چي ... سيد كوچولوي نازمو بغل مي كنم و با هم عيد غدير رو جشن مي گيريم ...

عيدت مبارك باشه عسسسسسسل .... شيرين ... خرمالو هلو ....

عزيزم فردا داريم مي ريم پيش آقاجون واسه تبريك عيد ....

راستي مهتا جوني به مامان چي عيدي مي دي ؟؟؟؟ ها ها ها

خوب فكراتو بكن بعدش يه عيدي خوب به مامان بده ...

خوب چقدر فكر مي كني بگو مامان من خودم بهترين عيديم ديگه ... قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاشق باران
24 آبان 90 17:04
تو هم که سیدی خاله جون! عیدت مبارک سید کوچولو پس تو هم دختر عموی بارانی
مامان محیا
28 آبان 90 11:58
سید کوچولو عیدت مبارک
عاشق باران
30 آبان 90 18:44
دوست خوبم ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید
مامان ماهور
3 آذر 90 12:18
عزيزم تقريبا هم سن ماهور مني لينكت ميكنم هميشه ببينمت