مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مهتا جون به مهد کودک میره

1393/2/2 6:46
نویسنده : مامان مريم
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل ناز خودم که الان کلی بزرگ شده

آخه از اول اردیبهشت رفته مهد ...... مهد گلسا

دیروز که داشتم راهیش می کردم خیلی خوشحال بود آخه مهتا همیشه دوست داشت بره مهد ...

صبح بیدارش کردم . بعدم آمادش کردم و با هم رفتیم مهد البته بابا طاها هم بود .

خلاصه مهتا رو بردیم دادیم به خاله . خاله بهش گفت به به چه کیف خوشگلی داری مهتا جون ....

توش چی داری ؟؟؟ می دونین مهتا چی گفت . گفت یه کم میوه پیوه دارم .... یعنی مربیش غش کرده بود

از خنده ......

خلاصه مهتا رفت و من کمی نشستم تا اینکه خاله معصومه گفت برو .. مهتا خدا رو شکر بچه آرومیه و

گریه زاری نکرده ....... حالا منم که دل تو دلم نبود .......... رفتم سر کار ........ از اونجا هم چند بار زنگ

زدم و حال گلمو پرسیدم گفتن خوبه .......

ساعت یک هم اومدم دنبالت .........

بعدشم رفتیم پارک و مهتا دو ساعتی بازی کرد .......

راستی یه کارت خوشگل هم اونجا درست کرده بود واسم که توش نوشته بود :

                  مامان گلم از همه گلهای دنیا خوشبوتری

 

خلاصه این که مهتا جون رفت مهد و ایشالا که اونجا رو دوست داشته باشه.... قربون عسلم برم که

اینقدر ماهه ........

اینم عکساش

 

 

 

 

 

البته مهتا بسی خواب آلوده .. خوب بچم سختش بود ساعت ٧ پاشد ... خواب بهارم شیرین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مهتا
5 خرداد 93 16:43
چه خوب که مهد میری خاله جون .... مریم جون دوباره مشغول به کار شدی به سلامتی ...
مامان مريم
پاسخ
بله عزیزم الان یک سال و نیمه .. مهتا تا الان پیش مامانی بود و یک ماهه که میره مهد