مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

هدیه های آسمانی

مهتا جون و گشت گذار

1393/4/12 10:27
نویسنده : مامان مريم
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهتای ناز و خوشگل من

خوبی خوشگلم ... چند وقته که نتونستم برات بنویسم گل گلکم ....

اومدم بگم که این روزا همش تو گشت و گذاری و خدا رو شکر خوب خوبی عزیزم

رفتی تولد هیواجون ........ رفتی پارک .... از طرف مهد کودک رفتی دلفیناریوم برج میلاد ....

از اونجا که برگشتی واسه مامانی تعریف کردی که خیلی دلفینا خوشگل بودن .......... با توپ بازی می کردن

اینقدر بامزه بودن ......... قربون این تعریف کردنات برم من

خوب حالا چند تا عکس می ذارم برات ناز نازی من

 

 

 

 

خوب اینا پارک ملت بود..

اما تولد هیوا جون

 

 

 

 

این بیسکوئیتها هم کادو مهتا به هیوا بود ...

 

 

و اما یه دخمل خوشگل دم در خونه

 

 

 

 

خوب اینم هدیته آخه از مهد کودک گفتن برات یه هدیه بگیریم  چون خیلی دختر خوبی بودی تو این مدت

خانم پرستار شهر کیمدی ها

 

 

اینم موهای دخمل نازنازی مامان مریم بگین ماشالا

 

 

 

 

دخترم دو ماهه که مهد میره و همه ازش راضی هستن بس که گل و نازه ....

تازه کلی هم شعر و نقاشی و زبان یاد رفته ....... ایشالا که همیشه خوش و خرم باشی گل گلکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی مهتا
14 تیر 93 11:52
ماشالله به این دخمل ناز ... همه مهتا ها بی همتا هستن واقعا .... میبوسمت عزیزم
مامان مريم
پاسخ
مرسی خاله جون .... همیشه به ما لطف داری مهتا هم شما رو می بوسه
تبادل لينک
17 تیر 93 23:02
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------