مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هدیه های آسمانی

سال نو مبارک

1390/1/1 17:18
نویسنده : مامان مريم
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوله پنبه مامانی  

سال نو مبارک باشه عزیز مامان . بالاخره وارد سال تولدت شدیم . دیگه کم مونده بیایو حسابی خوشحالمون کنی شکوفه بهاری من .

با این که این روزای آخر خیلی سخته ولی خوب شیرینی خاصی داره . بعضی از سختیا شیرینن مثل شکلات مامان .

امروز اول فروردین سال نوده و ما به شدت منتظرتیم البته اگه دکتر لطف کنه و یه سونو بده تا من روی ماه عسلمو ببینم خیلی خوب می شه ولی این دکتر کلا بی خیاله و نمی دونه من چقد دلم می خواد لپاتو و اون دست و پای کوچولوتو که اینقد محکم باهاشون ضربه می زنی ببینم .

خلاصه کلی دلم آب شده . همچنان برای ورود پرنسس بهاریمون منتظریم قربونت برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)