مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هدیه های آسمانی

دل نوشته

1390/1/4 15:31
نویسنده : مامان مريم
186 بازدید
اشتراک گذاری

با این که هر روز و هر لحظه بیشتر ضربه هاتو احساس می کنم ولی باور ندارم که تو راهی ... هنوز باورش برام سخته که دارم مامان می شم ....

چقدر زود گذشت دوران هم نفسیمون مامان قربونت بره ... وقتی می رم بیرون و جوونه درختارو می بینم یاد جوونه خوشکل خودم می افتم که دیگه کم مونده به یه گل زیبا تبدیل بشه ...

دیشب بارون تندی می بارید ... با باریدن بارون بازم یاد بهار افتادم ... یاد فصل زیبای زندگیم ... یاد فصلی که خدا تو اون هم بابارو بهم داد و هم دختر نازمو ... می گم خدا جون شکرت ...

احساس عجیبی دارم ... وقتی از دوستای کوچولوت باخبر می شم که یا به دنیا اومدن و یا کم مونده به دنیا بیان گرم می شم ... قلبم به تپش می افته ... یاد روز موعود خودمون می افتم ...

یعنی کی می خوای بیای تو بغلم و این حس عجیبو جدیدو کامل کنی ... بدجوری دلم برات تنگه ...

مهتا برای همه دوست جونا بوس می فرسته

آنیتا ... ستیا ... پانیا ... پرهام ... یاسین ... پارسیا و همه خوشکلای مامان مریم که الان اسمشون یادم نیست .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)