مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هدیه های آسمانی

توچال

1390/1/6 20:21
نویسنده : مامان مريم
303 بازدید
اشتراک گذاری


امروز ۶ فروردین ۹۰ بود و به همراه بابایی تصمیم گرفتیم بریم توچال .

اولش که از ماشین پیاده شدیم دیدم هوا سرده و کلی سوز میاد ... یکم که رفتیم جلو دیدم به به هوا ابری شده و داره نم نم بارون می زنه ... خلاصه کم کم رفتیم جلو و واقعا هوای باحالی بود .... فکر کنم تو هم خوشت اومد گوله پنبه چون حسابی تکون می خوردی .... یکم که رفتیم جلوتر یه دفعه برف شروع شد ... برف که نه بیشتر تگرگ بود ... من  هوس آش رشته کردم که فکر کنم درخواست شکلات مامان بود ... خلاصه با بابایی رفتیم و خوردیم خیلیییی چسبید مامان جون ...

بعدشم اومدیم پایین و رفتیم خونه مامانی ... چون دایی علی و زن دایی زهرا اومده بودن ... وای واست یه لباس خوشکل با یه پاپوش ناز عیدی آورده بودن ... اینقد خوشکل بود که هی میرم نگاهش می کنم . .. خوشکل مامانو باهاش تصور می کنم و کلی دلم آب می شه ...

اینم عکسش ببین همه چقدر زیاد دوستت دارن عسل خانومم ...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)