مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

هدیه های آسمانی

خوابتو دیدم

1390/1/10 11:31
نویسنده : مامان مريم
201 بازدید
اشتراک گذاری


صبح که واسه نماز پاشدم حال عجیبی داشتم . دلم نمی خواست چشمامو باز کنم .... می دونی چرا مامانی  ؟ ... واسه این که خوابتو دیدم ... خواب دیدم بعد یه زایمان راحت اومدی تو بغلم ... وای چه حسی بود ... نمی تونم توصیفش کنم ... چقدر خوشکل بودی ... چقدر دلنشین بودی ... سفید با دو تا لپ بامزه و یه لب قرمز قلوه ای ... یعنی چیزی شیرین تر از تو هم تو این دنیا هست ... من که فکر نمی کنم باشه ... بعد نماز کلی واسه خاله ندا و ستیا گلی که امروز به دنیا میاد دعا کردم ...

بعد که خوابیدم دلم می خواست بازم ببینمت ... یعنی کی میشه بیایو من از نزدیک ببینمت ... من اینطوری نبودم ... تو منو مامان کردی ... تو دلمو بردی پس بیا تا حسمو کامل کنی ...

مادر شدن حس عجیبیه ... اینو وقتی درک می کنی که خودت جای من باشی ... این حرفو همیشه مامانی بهم می زد و من درک نمی کردم ... ولی الان با کل وجودم حسش می کنم ...

خدایا شکرت که منم این حس نابو تجربه می کنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)