مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره
مهیار جونمهیار جون، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

هدیه های آسمانی

یلدای 93 مبارک

1393/10/2 18:55
نویسنده : مامان مريم
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم مهتا گلی

خوبی خوشگلم شاخه نباتم

عزیزم امسال  چهارمین ساله که تو تولد بابا هستیا .. قربونت برم من .... تولد بابا رو هم بهش تبریک گفتی

یلدای امسال اولین سالی بود که می رفتی مهد کودک و اونجا برات جشن گرفتن ... اینم عکسش البته دم در

مهد کودک ........ به کسی نگیا آخه اجازه نمی دن ما بیایم تو هههههه

 

 

 

و اینم مهتای پشمک خور که کچلم کرد که پشمک می خوام و اصرار که می خوام روسری بپوشم .

 

 

این روزا علاقه عجیبی به پازل پیدا کردی و منم دیدم دوست داری چند تا برات خریدم . می شینی و با علاقه

درستشون می کنی ....

 

 

 

 

خوب تو این 3 ماهه پاییز هم تو مهد کلی چیز یاد گرفتی و یه خانواده کامل رو تو کاردستیات درست کردی ...

و خوب دیگه بدجور به من گیر دادی که مامان داداش می خوام ....

 

 

 

و اما از اونجایی که شدی یه پیکاسو تمام عیار و تمام خونه رو نقاشی کردی مامان برات ابزار کار تهیه کرده

که لااقل رو دیوار و خونه نقاشی نکشی فدات شم من .... چشمک

 

 

و اینم خانواده کامل ما که این روزا نقاشی می کنی .... ماشالا یادتون نره ها ... بچم عینک باباشم کشیده

و حتی داداشی رو که نداره .... ههههه .... رفتم بیرون بهم می گه مامان داداشمو آبجی کن براش لباس

دخترونه بخریم .... یه همچین گوله نمکی دارم من .... بوس

 

 

و این رو یادم رفت بگم که امسال اربعین برات نذری درست کردم .... ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و امام

حسین پشت و پناهت باشه نازگلکم ... ایشالا خدا هم از ما قبول کنه

 

 

راستی اینو هم بگم که یادم نره مامانی و بابایی دارن می رن خونه خدا و قراره برامون سوغاتی بیارن ...

ایشالا به زودی قسمت خودمون هم بشه مهتا گلی من ....

 

و اما چند تا عکس زمستونی دیگه که ازشون خوشم میاد برات می ذارم ....

 

 

 

اینا صبح زوده که مهتا داره می ره مهد .... واسه همین همش دم دره ها ههههه

 

 

قربون اون خنده هات بره مامان .... بوس بوس

 

 

خوب دیگه کاری ندارم جز اینکه یه دنیا دوست دارم عزیزم .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرتضي
14 دی 93 18:03
ماشالله به اين مهتا خانم هنرمند كوچولووو پشمكش رو نگا كن ! دو برابره صورتشه !! نذرتون هم قبول مادر نمونه
مامان مريم
پاسخ
مرسی از شما